Statistics

DSpace/Manakin Repository

Statistics

Total Visits

Views
La co-creación de valor en el nuevo paradigma emergente del marketing : análisis de los nuevos posicionamientos de la producción vitivinícola y el turismo en La Rioja = Value co-creation in the new emerging marketing theory paradigm : analysis of new positionings of wine production and experiential tourism in La Rioja (Spain) 1542

Total Visits Per Month

noviembre 2018 diciembre 2018 enero 2019 febrero 2019 marzo 2019 abril 2019 mayo 2019
La co-creación de valor en el nuevo paradigma emergente del marketing : análisis de los nuevos posicionamientos de la producción vitivinícola y el turismo en La Rioja = Value co-creation in the new emerging marketing theory paradigm : analysis of new positionings of wine production and experiential tourism in La Rioja (Spain) 22 40 35 30 23 20 25

File Visits

Views
16608573C_GCI_16julio..pdf 6713

Top country views

Views
Estados Unidos 836
España 217
Alemania 133
China 129
Colombia 40
México 20
Perú 16
Francia 13
Chile 12
Reino Unido 12

Top cities views

Views
Redmond 326
Seattle 105
Beijing 77
Mountain View 58
Sunnyvale 56
Shenzhen 37
Ann Arbor 33
León 30
Woodbridge 25
Barcelona 18

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics